3 Mart 2012 Cumartesi

Puantiyeli pijama

Diğer arkadaşlarının yanında epey bekleyen bu puantiyeli kumaşım sonunda pijama olabildi. :)
Çok severek almıştım ve ne dikeceğime karar veremiyordum.
Pijamada karar kıldım.Ve bu şirin şey çıktı ortaya :)





Burda kalıplarıyla geniş bir alt pijama diktim.Arkasına 2 cep kondurdum.



Pijamaya biraz hareket katmak için cep ağızlarına ve paçalarına pembe şerit diktim.





Aklımda pembe bir üst alıp, puantiyeli kumaşla süsleyip takım yapmak vardı.Penti'de bu üst pijamayı 8 liraya görünce ona gerek kalmadı.




12 Tatlı Yorum:

  1. Puantiyeyi çok severim, çok güzel olmuş pijamanız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ben de punatiyeye bayılıyorum,teşekkür ederim :)
    her yeni yorum o kadar mutlu ediyor ki beni :) yorum için ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. o kadar şaşırdımki inanın hazırından hiçbir farkı yoktur diktiğiniz pijamanın.bende çok istiyorum dikişi öğrenmek hevesimde var tabi ama öğrenmek nasipte olurmu bilmiyorum.elinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş ben bayılıyorum puantiyeli kumaşlara:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.hevesiniz varsa öğrenin derim.
    çok teferruatlı parçalar sabır istese de böyle basit şeyler çok zevkli oluyor.
    umarım nasip olur öğrenmek :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzel olmuş,iyi günlerde giy.Özellikle şeritler çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. sağolun teşekkür ederim :) renk katmak istedim şeritle..

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş iyi günler de kullan

    YanıtlaSil
  9. bayıldımmmmm bunaaaaaa;) ellerine saglıkkkkkk.....

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily