11 Mart 2012 Pazar

Kelebek gibi izleyicilerime :)



Hep ertelediğim blog açma işini nihayet gerçekleştirdim.
Bloğumu açar açmaz Kelebekgibi 'nin reklam panosunu farkettim.
Adımı listeye yazdırdım :)

Tek tek gelen izleyiciler beni öyle mutlu etti ki reklamı unutmuştum bile :)
Ama şimdi Kelebek gibi reklam panosunda adımı gördüm ve çok sevindim.
Sağolsun Kelebek benim için bir de muffin resmi hazırlamış :) 

Önceki izleyicilerimin yeri ayrı ama Kelebek gibi sayesinde gelen izleyicilerim...
Size HOŞGELDİNİZ diyorum ve 
Kelebek gibi'ye de buradan teşekkürlerimi sunuyorum :)
Herkese musmutlu pazarlar :)



5 Tatlı Yorum:

  1. Bu sakin pazar ve bulutlu pazar günüme renk katti bu yazi :) Cok tesekkürler ;)
    Umarim reklamin birazda olsa faydasi olur...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yalniz yorumuma cok güldüm simdi tekrar okuyunca :D Acayip bir cümle türetmisim..

    Bu arada, blogunda muffinler görünce reklam icin baska resim kullanamazdim ;)

    Simdiden mutlu haftalar diliyorum...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende kelebek gibinin blogundan geldim sana :) bana da beklerim :)
    Bende panoya reklam için başvurmuştum bakalım çıkacak mıyım :) Hoşçakal Allaha emanet

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily