23 Haziran 2012 Cumartesi

Haydi çocuklar camiye

Yaz Kuran Kursları başladı.İlk haftayı bitirdik bile.
Önceki yıllarda öğrencilerim hep ortaokul öğrencileriydi.
Arkadaş gibiydik, ders anlatmak kolaydı ve verdiğinin karşılığını daha çabuk alabiliyordun.
Bu yıl 2. sınıfa geçen öğrencileri okutuyorum.
Çok küçük oldukları için başta korksam da  çok memnunum şimdi.
O kadar tatlılar, o kadar saflar ki...
Hep birlikte söylüyoruz bu ilahiyi..




Rabbim biz öğreticilere görevinin hakkını verebilmeyi; onlara da Kur'an-ı Kerim'in ışığında büyüyen vatanına milletine hayırlı evlatlar olabilmeyi nasip eder inşallah.

2 Tatlı Yorum:

  1. ahh eski yıllarımı hatırladım :) ben de her yaz köydeki camimize giderdim.. oranın keyfi başkaydı.. Kolay gelsin size de :)

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun.güzel anmanıza sevindim :)
    biz de cami yıllarını mutlulukla hatırlamaları için elimizden geleni yapıyoruz.

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily