19 Nisan 2012 Perşembe

Tül etek - tütü

Tül eteklerle tanışıklığım nerede nasıl başladı tam olarak hatırlamıyorum ama fazla iddialı geliyordu başta.
Göre göre gözüm alıştı.
İlk kendime, sonra kuzenlerime diktim.
Bu da arkadaşımın kardeşi için diktiğim tül etek.

 
Kendime ve kuzenlerime diktiğim etekler tek renkti.
Sahibinin isteği üzerine 2 renk çalıştım ve düşündüğümden güzel oldu.


Normalde kuşağını kurdeleden yapıyordum.Bu sefer iç eteğinin kumaşından yaptım ve daha bir tok duran fiyonk gözüme çok hoş gözüktü.


Ben fotoğraflarını görememiş olsam da beyaz gömlek ve beyaz ayakkabılarla kombinleyeceğini söylemişti.

3 Tatlı Yorum:

  1. etek çok hoş olmuş bende kına gecemde gecenin sonuna doğru giymek için tülden altı tafta olacak böyle bi etek diktirmek istiyorum sen altını satenmi yaptın birde nasıl bi tül kullandın acaba?

    YanıtlaSil
  2. Büşracığım ismi petekli tül.Benim aldığım yerde ince ve kalın olarak 2 çeşidi vardı, ben kalın olanı tercih ettim.Ve tülü 3 kat kullandım.
    İç etek için de bna sorarsan parlak olduğu için sateni tercih ederim.Kumaşçıda karşılaştırıp ona göre karar verebilirsin.
    İnşallah istediğinden daha güzeline sahip olursun ;)

    YanıtlaSil
  3. bunu nasil yaptiniz ?:) aceba gösterebilirmisiniz ? :)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily